Hold me tight and never slip me off from ur hand

Sunday, December 26, 2010

I love you :)

Yesterday tonning with gf and fwen :)
hahs ! az,reena and me go drink :)
hmm . mabok oit . agaknye tak ckop tido kan ..
smalam tak bnyk bobual wit love ..
pasal ... she tgah baru habes uatkeje ..
adeade je aku kene sepak nan die :(

hahs ! hmm . yesterday myt baby sume ..
around 5 gf alek .. hahs ! da down eyk ? cian die..
hmm ade ke baby panggel aku kelng mabuk??
hahs ! ny lah az nak beli air ANCHOR
ishk ! play with lipas .. adoii !

after gf alek , dgn tibetibe sort aku dtg bobual pasl Zodiac ?
haha ! ape mimpi pon taktau .. planning after ton nak alek teros tap guess damn tired dhen alek uma nana aje lah:) hmm . smpai umah teros sleep mcm babi :)) tak ingat angon...

till 5:15pm aru angon :) whoa ! guess wat gf angon dulu shey ..
first tym she awake cpt :))
hahs  ! all the way dok umah nana mcm bdk bodoh play computer ..

at 10 plus da mandi2 sume go down myt gf and tros nak alek...
around 11 \plus kene screen wit 2 police mlayu oit !
hah ! hmm . siak uhc sengaje nak sebut name kuat2 pas tu ketawe . ish !

hmm . currently till now i haven sleep :))
accompany gf till she sleep... ish! tadi kan u noe wat...
gf prank by saying she going to kene tarik pasal kene screen :(
ii was thought its totally real .. ishk! tears jatoh oit !
check2 kene prannk ! ishk ! noti eyk baby !
haha ! u noe wat .. suke nah she test my jealousy ..
she asked me to throw away my jealousy ..
firm tak firm byy ?
jgn nanty aku da buang kau bising2 :)
haha !

suddenly she asked me "sape nurul?"
hahs ! dhe i say its my fwen u fwen ...
guess she jeles ..
tap how she noe nurul eyk .??
guess she check mu hp :)
tawu jgk kau jeles ... haha !
baby you damn ego jgk eyk ?
you r jus my littleMISS EGO
hahs  ! ishK ! geram uhc nan kau ! haha !
kalao jealous ckp takmu step tak jealous ^^
ishk ! she called me littleMR JEALOUS ?
ishk ! hahs ! ya mmg i jealous .. asl ?
u alwaes make me jealous tawu tak?
saket hati tap for wat nak show u ?ishk !

dalah tatwu ape nak ckp lagy .. nak dgr lagu update fb uhc .. bye gdnyte !

No comments:

Post a Comment