Hold me tight and never slip me off from ur hand

Friday, March 18, 2011

Last and thats all for the memories 0n 16122010

The way eu reply your answers at formspring make my tears drop . 161210 & My name , fafad kyoko .. Im soriey to make eu hurt .. I know im a bad girl fren eu ever had .. Im just useless for eu dats whye i had to leave you .. i slalu saket kan hati eu .. actually i tak sampai hati .. haish .. okeh , i mmg pernah ader crush kat nana tapi tuh smue dulu .. i ckp ngn nana yg i dulu pernah ader crush kat dyer .. i repeat ehk jay tuh smue DULU .. skg i tkde pape feeling poun kat dyer .. Tapi eu anggap niey smue salah .. maybe eu cume nampak i happy2 , marah2 atau carik pasal ngn eu tapy eu tk tawuk , i slalu nanges psl eu .. eu tawuk tk susah i nk lupe kan eu .. example , i pernah ckp , kite takkan jumpe lagy , tapy tetap kite jumpe and mesra2 .. i tried to understand your feelings .. please get the true facts ferst b4 accusing me jay .. i hampa sngt ngn eu .. tkpe lah , i cume beban jek dalam hidop eu .. tanpa i , i tawuk eu akan bahagia & tk nanges setiap hari .. Just wanna say i miss " 161210 ♥ LitteMissEgo & LittleMrJealous "



No comments:

Post a Comment